Monday, September 16, 2013

Female Young Calico



Female Calico (SOLD)



Salam kpd semua. Ini adalah seekor kucing betina y berumur 1.5 tahun yang hendak saya letgo. Kucing seorang teman y minta saya untuk jualkan. Mengikut amatan saya kucing Calico ini amat sukar utk kita jumpa.dan kalau adapun harganya mungkin mahal. Tetapi mungkin kerana belum ada rezeki jadi kucing ini tersimpan pada saya sejak dari bulan 6 2013...Dan pada hari saya hendak memulangkan semula kucing ini kpd tuannya...Alhamdulillah ada seorg hamba Allan y telah berminat utk membelinya mungkin bagi tujuan 'Breeding'. Apa2 hal pun saya doakan agar 'Tuan' baru tersebut dapat menjaga nya dengan baik dan semoga zuriatnya akan berkembang pesat..hehehe...neway 'its already sold on 13/9/2013...besy of luck to the new owner and tks all for viewing...jazakallah..

No comments:

Post a Comment